subota, 9. srpnja 2016.

Preko 400000 pregleda na mom YT kanalu!!!

Pozdrav,dragi moji!

Moram se sama pohvaliti.
Prije nešto više od godinu dana aktivirala sam YT kanal "Bila mama Kukunka,bio tata Taranta .official". Ima tamo nekih tridesetak videozapisa, a najviše "Avantura maloga Juju" ("Bila mama Kukunka,bio tata Taranta").Stalno vam pokušavam što bolje dočarati našu avanturu s krokodilom. I tako dođoh do preko 400000 pregleda! Nema veze što brojke nisu milijunske. Ja sam jako ponosna i sretna što pratite i gledate sve nove i stare dječje pjesmice i pričice.
Samo, voljela bih da mi ostavite više komentara o tome što vam se sviđa, a što ne, što bi trebalo popraviti, što bi vi najradije gledali. Hvala što će te se odazvati ovoj mojoj molbi.

Voli vas vaša,

Mama Kukunka

Bila mama Kukunka,bio tata Taranta .official

Nema komentara:

Objavi komentar